Uwaga! Zwroty należy wysyłać na adres Bike4fun, 42-583 Bobrowniki ul. Akacjowa 75

Dostawa i zwroty

Dostawa

  1. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
    Przesyłki dostarcza:
    Paczkomaty - czas dostawy 1-3 dni.
    Poczta kurierska - przesyłka kurierska, czas dostawy 1-2 dni roboczy.
    Jeżeli dany produkt nie jest dostępny na magazynie sklepu, termin otrzymania przesyłki wydłuży się o czas sprowadzenia towaru do sklepu. O powyższym fakcie Klient zostanie poinformowany na wskazany przez Klienta adres e-mail (a w jego braku – telefonicznie).
  2. Firma BIKE4FUN dopełni wszelkich starań co do usług, także świadczonych przez podmioty zewnętrzne, realizujące dostawę – w zakresie jego terminowości oraz jakości obsługi. Jednocześnie – na wypadek reklamowania usługi transportowej (wadliwego dostarczenia towaru) – Kupujący winien dopełnić formalnej procedury reklamacyjnej, wymaganej przez podmiot świadczący tę usługę, a następnie poinformować o tym fakcie również Sklep.

Zwroty

  1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu
    14 dni od daty odebrania przesyłki, bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta
    z dnia 30 maja 2014r. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.

  2. Towar zwracany w trybie określonym w ustępie 1 powyżej, należy odesłać na adres Sklepu razem z fakturą, otrzymaną wraz z nim. Po otrzymaniu takiego zwrotu „Firma BIKE4FUN” zwróci Klientowi niezwłocznie kwotę równą wartości zrealizowanego zamówienia wraz z kosztami przesyłki, nie później aniżeli w ciągu 14 dni(przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu). Koszt odesłania towaru Sklepowi poniesiony przez Klienta, nie podlega zwrotowi.